Årets Tävlingar!

Har nu suttit och kollat igenom vilka tävlinar de blir för oss i år :)

7/2 Karlstads BK Klass 1

10/4 Kungsbacka BHK klass 1 & 2   

18/4  varbergs BK klass 2

9/5 Ullricehamns BK klass 1 χ 2

16/5 Kungälvs BK klass 1 & 2

6/6 Växjö BK klass 1 χ 2

27-28/6 Ullricehamns Bk ( Borås) klass 2 & 3

12/7 Bollebygds BK klass 2 χ 2

15/8 Stenungsunds BK klass 1 & 2

22/8 Kungsbacka BHK klass 1 & 2 & 3 endast Small och medium

23/8 Borås BK klass 1 & 2

5-6/9 Partille BK klass 2 & 3
( om dom små inte är uppe i 2 än så kanske vi åker till tomtens i stället där dom har klass 1, 2 & 3 samma dag)


så de var årets tävlingar som vi har titta ut nu, men självklart kan de ändra sig och bli mer :)

Vart vi ligger?

Minuz  har 1 pinne i hopp 2:an och 1 pinne i agility 2:an
Nova har 1 pinne kvar i hopp 1 och i agility 2:an har hon änu ingen pinne
Ruzzin har en pinne i agility och en pinne i hopp 1:an
Bizon har ännu inte fått nån pinne i klass 1
Sannie har ännu inte fått nån pinne i klass 2


Mål 09?

Minuz
är att komma upp i 3:an och lyckas bra där!
Nova är att få sin sista pinne i hopp 1:an och sedan attgå runt säkert och ej disk i klass 2
Ruzzin att komma upp i klass 2
Bizon  att plocka pinnar och komma upp i klass 2
Sannie att plocka pinnar och komma upp i klass 3


Vi får hoppas på att vi lyckas med detta så kommer 2009 bli ett lyckat år (Y)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan!! Jo det var väldigt länge sedan nu xD hihi^^ Jo du när alla de tävlingarna är och när camilla ska ha sin kurs är jag i fjällen :( så det finns ingen möjlighet för mig att smita iväg en stund på dagen :P Men ser att du har planerat mkt tävlingar till sommaren :)En annan har inte planerat alls så mycket ;) jag tränar en liten buse just nu som så småningom kommer komma ut på tävlingarna :) Ska jobba en del i sommar oxå så jag har ingen aning hur mycket tävling de kommer att bli för min del :O men vi får ta oss tid och träna tsm tycker jag :D hehe Jo jag tänkte på de hur går de med gymnasieval?? vad har du valt?? :P jättenyfiken :D



Kramar Jessica och Zassa

2009-03-23 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0