Första skoldag!!!

Ja först skoldagen avklarad och är konstigt nog lite taggad på skolan nu. Känns lixom 1 termin kvar, komijen nu då.
 Typ som slut spurten när man ger allt vad man är värd!!! Men men slutar 20 i 4 måndag och fredag och 10 över 3 tisdag,onsdag och torsdag ;) att få sluta tidigt på fredagar är väldigt skönt att få komma hem såpass tidigt att man kan gå en rejäl skogpromenad med hundarna innan de blir kolsvart ut :S

Ååh jag blev så glad i morse när jag vakna... * Snööööö* och när jag släppte ut hundarna blev dom helt galna :) hihi man blir så varm i kroppen när man ser glädjen i ens hundars ögon när dom verkligen gillar något :)<3
Jag hade hoppats på att snön skulle ligga kvar tills jag kom hem från skolan och att de skulle vara ca -5 ut men icke san icke de blev slask och + 6 grader :/ ååh jag blir så trött på detta vädret vi har här i sverige....
Men får hoppas att de kommer mer  snö och mer kyla så man kan få ut och fota sina underbara hundar :D för snö bilder är nåt av de finaste jag vet ;)

Var riktigt sugen på att träna bilndbyten ida, men eftersom nu 4 st här hemma ligger i ca 39,5 i feber så kunde jag inte ens med att fråga mamma om vi 2 skulle kunna åka och träna ( de var vi 2 som är friska)
Längtar riktigt mkt tills man själv får körkort och man kan åka vart man vill, behöver inte hålla på att tjata om att ens föräldrar ska köra hit och dit.
Hehe bara 2½ år kvar inte lång tid alls om man tänker efter :)

Nu ska jag gå ner och prata med min goa Mammi :)<3








Foto: Madelene Lundin.

Redigering : Josefine Lundin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0