Influenca?:S

Ja 3 av 6 har fått de så varför ska inte vi andra komma få de också?
Men vill verkligen inte ha de!!!!

Ja idag har mamma jag och madde vart hos frisören och klippte oss, blev väldigt nöjd :) så nu sitter jag och färgar 2 slingor lila:)
Får hoppas på att de blir bra :-)

ååhh vill verkligen inte börja skolan imorgon:/ men men sista terminen nu så man får la försöka att göra sitt bästa ifrån sig. Och mindre än 1 månad kvar till gymnasievalet :S fast är ganska säker på vad jag vill gå =  Frisör lutar de åt men vem vet ;P

Ne nu ska jag sköja ur min färg och gå ut med hundarna sen göra färdigt för imorgon:D
pussss *



Ruzzin & Minuz & Bizon & Nova <3



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig tjejen!

Vad roligt med en bliogg. Här får man ju hålla koll med tanke på att du alltid har nåt på G.



Kram från mig.

2009-01-08 @ 08:00:07
URL: http://www.malinleandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0