*Sjuk ;(

usch... fryser som bara den och har sån huvudvärk så jag tror huvudet ska sprängas :/
Alla har blivit friska och självklart får jag och mamma de nu också:( Stakars hundarna, får hoppas de inte håller i sig länge:/
Men vi han iallafall städa bort jul... ojoj säger jag bara vi hade mkt saker uppe men i alla låder var de mindre än hälften haha  menmen har man en mamma som älskar jul och allt vad som inbär med de så har man ;)

Nehe nu ska jag bäda ner mig i min goa säng och sätta på en bra film så får vi hoppas på att jag blir bättre så för som möjligt!!!


Pussssss*

Kommentarer
Postat av: Mom

???Visste inte ens att denna fanns??? Kul! Men du jobba med din stavning, den är inte så bra på sina ställen. KRAM

2009-01-13 @ 09:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0