Step up!

  • Idag blir de första träningspasset för mig och mammi :)
    Haha aa vi ska börja träna 2 ggn i veckan ( för mig kanske de blir lite mer, vi får se) Men de ska bli riktigt kul att äntlingen komma igång på riktigt. Har träna hemma med att ut och springa och situps m.m. men nu ska de bli med folk och jag tror man blir mer peppad på de också då; ;) haha  är allt lite nervös också inte för själva träningen utan för vilka som är där :S haha jag är allt en liten fegis ja ;)
    På måndag är de planerat att de blir kick box :) då får man ta ut all sin illska som man buritt inom sig i alla år *skratt*

    Hund sidan ligger mittimellan, vi är ute och går och tränar lite sådär men vi får hoppas att de blir mer snarast för de är ändå agility (hundar) som ligger mig varmast om hjärtat ävom kondition/styrke träning är super kul :)
    Blir kanske en träning i morgon, vi får hoppas på de bästa :)
    Har iallafall gjort mina gymnasieval :
  • 1. Frisör i uddevalla / Hundsport i forshaga
  • 2. samhäll  - samhäll i uddevalla
  • 3.Frisör john bauer i uddevalla
  • 4. omvårdnad i uddevalla


Sen får vi se hur de går den 15 april.

Nu ska jag ut en sväng med hundarna innan vi åker iväg till step upen :):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0