jaaaa....

Ska städa  lite nu :( usch va tråkigt ;/
Sen blir det nog att sitta och greja lite med Photoshop, är nog kul när man lär sig ;) hehe Anna har lovat mig att viss hur man gör nån dag :)

Ska ut och fin slipa lite på lydnads monenten :) nån som är sugen på att träna nån dag? målet detta året är en LP1 :D
Sen ska jag  mysa med grannen och kolla på Beck:) hehe jag är en mes som inte vågar kolla på det själv ;)


Detta är min fotomodell :)
hehe  gjorde denna för en stund sen och är ganska nöjd själv faktist :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig! åh vad duktug du är i photoshop! Vilket fint kort på min lilla Filippa! Kan du inte skicka det till mig? Vill önska dig lycka till imorgon på tävlingen. Vi håller tummarna för ett förstapris.

Kram kram

2009-03-20 @ 21:47:59
URL: http://www.malinleandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0