Längesedan :)

Ojoj här har man inte skrivit på ett tag ;)
men det har inte hänt så jätte mkt, i måndags träffa jag Paolo Roberto :)
På söndags ska jag och Minuz tävlings träna lydnad :) haha under hur detta ska gå? har inte hunit träna alls mycket denna veckan, men han kan de mesta utan platsen men den ska vi grejsa med imorgon så vi får hoppas på det bästa :)
Måste också komma ihåg att anmäla oss till kungsbacka offic den 10/4 det går ut nu på söndag. Det blir nog jag och minuz och mamma och bizon som åker dit. För madde är inte hemma, novas klass kör dagen efter och ruzzin hoppas vi på är beteckt då :)

Nu ska jag göra mig iordning för skolan :) idrottsdag och sen bär det av till uddevalla och simma :)


Du & jag kompis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0