Söndag

Precis kommit ur sängen, eller inte riktigt men har iallafall vaknat ;)
Idag blir det till att försätta på hundgården, då de inte blev mkt gjort igår pga de jävla regnet.
Men jag funderar på om jag ska ta och bada Minuz och Bizon istället, dessa pojkar luktar helt ärligt PISS.

Sen vid halv 6 ska ja och madde åka till klubben och ha hundungdoms träff, Kommer nog bli en hel agility bana då några tjejer ska tävla om 2 veckor, kul att dom börjar komma ut :)
Hörs kanske lite senare, hajsvejs..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Jossan! D blir ingen tävling för mig på Orust, Loppan är avställd för tillfället, tränar bara agility med henne. Hur går det sj, ska du tävla?

Kram

2009-10-06 @ 23:20:04
URL: http://www.malinleandersson.se
Postat av: Malin

Men Hallåååå! E ju helt idiot, trodde helt klart du menade Ö- kampen i lydnad..... Glömde en viktig detalj OHF! Ha ha. Har inte anmält mig men det kanske går att efteranmäla sig. Vi får se. Ska vi träna någon dag?

2009-10-06 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0