10 April

Precis varit ute på en U N D E R B A R Promenad med mamma
Har också hunnit med att varit och tävlat ras-SM. Det kunde ha gått bättre men jag är nöjd med min och Minuz prestation.
Hopp loppet diska vi oss då han skulle sväng mot slalom och tunneln ligger vid sidan om slalom inte alls en fälla men för mig och Minuz var det en jäkligt stor fälla och vi diska oss.
Agility loppet därimot gick bättre, 0 fel och tid 42,99 sek. Ioch för sig hade vinnaren 35 sek. Men det en VM-Pumi som är så in i håvete snabb så jag känner att den kan jag bli slagen av ;) Men det räckte till en 4:dje plac
ifs så spelar det ingen roll men den plac för vi är redan ute då vi diska oss i hopp loppet.
Men jag är en tävlingsmänniska och även fast jag vet att Minuz får hoppa 10cm högre än sig själv så vill jag alltid vinna ;) så nu ska vi hård träna snabbt slalom och hoppteknik ( Minuz hoppar väldigt oekonomiskt, alltså han hoppar så långt över hindret att det tar för lång tid i luften) tills falkenberg så hoppas vi på bra resultat där.

Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Lavransdina

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-06-15 @ 07:48:43
URL: http://lavransdina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0