17 april

Vad är jag egentlingen?
Ena stunden är jag barn som inte förstår något och är så liten att jag inte kan något alls och andra stunden är jag vuxen och ska klara mig själv och ska göra lika mkt som de som är på riktigt vuxna  och inte går i skolan utan jobbar....
Tycker alla att denna åldern är jobbig??? jag hatar den och jag kan inte beskriva med ord hur mkt jag längtar tills jag är 18 år och verkligen är vuxen! Jag vill kunna gå dit jag vill, säga vad jag vill och helt enkelt göra vad jag vill!

Som jag känner nu ska jag bara här ifrån så fort som möjligt men jag vet också att det inte är allt för lätt att hittat någonstans att bo och har råd med det när man är 18 och fortfarande går i skolan men önska får man alltid göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0