7 aprillios

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHHA
Jag älskar verkligen att reta folk
Så dom blir så där små irriterad och nästan lite börjar slå en (inte så det gör ont, för då blir jag arg)
Imorse är ett exempel:
Samuel går runt fötterna på mig och tjötar om att han vill låna min dator och tillslut säger " ok, om 10 min" Men dom 10 min gick väldigt fort för min del, så efter 10 min kommer Samuel " Jossan, nu har det gått 10 min" Och då ångrar jag mig att jag inte vill låna ut min dator och säger " nehe du, det har baar gått 2 min. Är 8 min kvar" Och så börja de, han blir irriterad och jag skrattar ( jag älskar`t) efter 1½ timme kommer Linnea ur sitt rum som hört oss hela tiden och säger " Samuel, du kan få låna min dator nu"
Så var det roliga slut!

Var på gymmet i morse, härligt.
Men jag var klen som en fisk, orkade ingenting :(
Men nu blir det agility så får ge järnet där istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0