18/8

Kom nyss hem efter ett träningspass på sporre, S-core stog på schemat.
Jätte bra träning för mage och rygg men nästa ggn ska jag nog lägga på ett spinningpass eller bodypump pass innan.

Funderar starkt på att boka ett cykelpass imorgon. Carin kan inte gå med men tänkte att kan lika gärna gå själv så jag kommer ur denna idiotiska fas att jag inte vågar gå på pass själv ;S ;D

Mina matvanor måste bli bättre, måste stå imot de jag blir sugen på. Nu menar jag inte godis och dricka och sånt utan mat vanlig mat. Nu när jag kom hem så ställde jag mig och stekte köttbullar och stuvademakaroner??? kl 9 på kväll??? Men de är väl bättre än att jag sitter och trycker i mig godis och kakor.... dessa 15 kilo ska ju bort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0