Ojeda mig

Idag började dagen med jobb 8-12!
Sedan kom mamma och hämtade mig på jobbet, vi åkte vidare till Gocciani i Amlösund. Jag fick köpt lite blekning och ögon frans- och bryn färg. Så nu har jag lite mer hemma salong ;) Ska nog dit nästa vecka igen med Matilda så då ska jag nog införskaffa lite "roliga" färger så som Grön, Lila, Röd och blå...
Blev väldigt sugen på nya saxar också men kände att jag får vänta lite är inget fel på mina så varför stressa? har ju 2 år på mig att åka dit och de finns ju flera ställen man kan åka och kolla. Ville ha ett Hölster också men de jag gilla låg på 550 kr och så fanns de ett billigare för 300kr men de var inte äkta läder i den så den kommer säkert gå sönder efter ett tag. Men får fundera lite på de....

Nu har jag bara 2 jobb dagar kvar, sköööööööönt!
Sedan ska jag ha sommarlov hehe ;)
 

goding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0