2 Juli

Hej alla vänner och icke vänner
Vilket underbart väder vi har i Sverige nu, loveìt
Just nu sitter ja ute i solen med datorn i knät och letar efter citat som jag kan skriva på min "fond" vägg.
Här kommer lite förslag.

1-Dum spiro spero – Så länge jag lever, hoppas jag

2-Carpe Diem ”Fånga dagen”

3-Anledningen till att människor misslyckas är att de ger upp vad de vill allra mest för vad de vill just nu.

4-Livet är inte vad det förväntas vara. Det är som det är. Det är hur du väljer att bemöta livet som gör den stora skillnaden.

5-”Ingen dag utan ett leende”

6- Don`t dream your life,
    live your dream

Jag gillar nog mest 3:an och 5:an men tycker om fånga dagen också..
Vilka gillar ni bäst?

Nu ska jag upp och skruva ner lite fönsterbrädor m.m.
För ikväll kommer Sven och ska spackla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0