21 Juni

Aj, mitt huvud... sådan fruktansvärd huvudvärk!
Har varit på överby idag med mamma och Samuel, hittade 1 Nike linne och ett par korta shorts. Sedan gjorde jag och mamma ett så otroligt fynd, eller mest mamma då de var hon som köpte den. Men det var en sådan här vibrator platta som man ska få starka muskler och gå ner i vikt med. För endast 499 svenska kr. snacka om fynd!
Har precis skruvat ihop den och de ser riktigt bra ut, testade fick ja också ta och göra och Jävlar vad de skakade ;) hahaha och konstigt nog kändes det riktigt mkt i vaderna efter bara någon minut på plattan. Så den ska nog göra susen!

Nu ska jag kila ut och träna Cznurrah, då jag har fått stränga order från mamma att Cznurrah ska kunna inkallning och stanna.. så de ska jag ut och göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0