yeahyeah

2:de dagen jag är hemma från skolan och nu är det helg.
Hade feber i onsdags kväll och torsdag morgon ca 38,4 och efter det har jag bara varit hängig.
Har tittat en hel säsong av Greys anatomy och det är ca 25 avsnitt och varje avsnitt är på 42 min så jag har levt framför datorn i 2 dygn ;)

Men vill bara en säga ett sak som är helt underbar :)

Jag ÄLSKAR detta vädret, sol och sisodär -1 grad och snö.
Smälter isen från småvägarna så är allt toppen, snön på ängarna kan å vara kvar även fast det hade varit trevligt att få se hur gräs ser ut nu för tiden. Men man kan inte få allt så jag är nöjd.

Jag har också fått sommarjobbet fixat :) Det blir på pärlan iår igen. Trivs bra där och känns bra att slippa vara nervös för sin första arbetsdag (är inte det längre eftersom detta är 3:dje året där). Mår jämt så dåligt när jag ska göra något jag aldrig har gjort tidigare.

Nu lider det mot slutet av v9 och början på v10 är det bara en vecka kvar tills jag får reda på om jag kommer få en pumitik  i maj eller inte.
Och då börjar min planering om hur jag ska ta mig upp till Gävle två gånger????
Så ska någon åt Gävle hållet säg till mig så åker jag med ;)
 Jag är väldigt bra på att prata men kan också vara tyst. Jag är flexibel, så låter detta lockande? hör av dig till mig på [email protected] eller en komentar här i bloggen.
Hej, jag heter oskar är 17år är lång och kortbrunt hår. Är bosatt i örebro stad...

Ne nu får jag bli lite mer åt det seriösa hållet.
tjingeling så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0