15 Okt

Heeeeelg!
Slutade halv 12 idag så tog bussen till torp för att hitta en födelsedagspresent till Lisa-Fisa som fyller 7 år på Söndag. Och det var nog de svåraste jag har gjort på länge.. gick in och ut i alla affärer och gjorde säkert de 2-3 gånger... dom som jobbade trodde säkert jag snattade eller något i den stilen...
Men tillslut hittade jag något ( säger inte vad de är) och sen funderar jag på om man kanske skulle göra en överraskning till henne eller något. men vi får se

Hittade 2 saker till mig också
en Kofta från Pondus

Från Rut m flera

Och en plååånka från Bianco
 

Nu håller jag alla tummar jag har (alltså två)
att de händer något ikväll, men har inte allt för stora förhoppningar

Peeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0