28 Okt snart November :o

Usch har jätte dåligt samvete för har inte träna på 1 vecka och denna veckan har jag verkligen levt livet när det gäller mina matvanor, usch och fy och bläää!!! Ska nu ta och göra lite hemma övningar och så får jag ta en pw och springtur imorgon och skärpning med mat och godsaker!

Har mitt sista matte b prov imorgon också, käns underbart att den kursen är snart slut och att jag inte har ett enda ig på proven hitills så får jag G imorgon så är det nog lugnt :D

Nu ska jag hoppa ner på golvet och pumpa lite

Peeeeeace!

saknar min älskade vita ängel
imorgon är det 1 månad sen du lämnade oss :(
Du finns i mitt hjärta, föralltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0