Kaffe in my haaaaaart!

Ska börja med att säga tack till *alla* Grattis jag och Bizon och Ruzzin fått för våran framsteg.
Att de skulle vara så svårt att få dessa förbaskade pinnar men nu är de gjort och nu är de dax att börja om räkningen i AGILITY2

Temadag idag i skolan, segt.
Slutade 3 och åkte en sväng till torpa med Frida,Emma och Moa.
Hittade 1 på svarta(byx)leggings och en ring och halsduk. Hittade en såååå snygg BH också men får fundera lite på om jag verkligen behöver den ;) eller ja hittade 1 skjorta också... Varför vill man ha allt när man måste spara????grrrrr

Ska ta en kopp kaffe och slänga mig framför idol
ska också hjälpa mamma med tvätten så jag får lite +poäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0