*Snabbt & Säkert*

Tjohooooo ;)

Imorgon bär det av till Värmland (Forshaga), till syster yster.
På lördagen blir de att tävla för mamma med sina hundar, Nova, Bizon och  Ruzzin. Hoppas självklart på att få med oss 5/5 möjliga pinnar men hat ju tyvärr aldrig varit med om de innan så ;/ ;)

Igår var de spining/body pump och step up, haha jo de var jobbigt men väldigt väldigt kul (Y)
Jobbigaste var nog spining, men dom sa att de tar ett tag innan man lär sig tekniken så får hoppas att de går snabbt ;P
Har tyvärr inte blivit nån agility träning ;( men vi måste nu planera in de så vi kommer igång till vårens tävlingar, första tävlingen tror jag är nån ggn i april  ;) Målet 09 är juh att komma upp till klass 3 ;) men de var de 08 också men de var svårare än jag trodde, hehe man ska tro på sig själv men jag trodde nog lite för mkt på mig själv när jag hade kommit upp i klass 2. Och de led till att jag sumpa en massa tävlingar pga av pressen jag hade på mig och Minuz ;(
Men nu är de ändring på det nu kommer vi ta klass 3 men storm steg :) och de ska gå på dom 2 gyllene orden
*Snabbt & säkert*




Tänkte bjud på lite agility banor som jag har använt eller ska använda.
Detta är ingen spec svår bana, man kan träna på att få tajtare svängar och mktmkt fart :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0