?-?

känner mig riktigt risig :(
Ont i halsen och allmänt slö, vill inte bli sjuk nu!

Jag har slutat sakna personer då jag vet att antingen är dom inte värd min saknad eller så är de ingen sådan saknad för dom kommer ändå inte tillbaks.
Morfar är en sån som man saknar jämt men man vet att hur mkt man än saknar så kommer han aldrig tillbaks hit. De går inte en dag utan att jag tänker på honom och allt han lärde mig. Jag kommer så väl ihåg när han sa inför alla (Mamma och hennes bror familj) " De ända som är något att ha är Josefin och Hundarna" Låter jätte hemskt men de var något som betyde väldigt mkt för mig.♥
Men jsut nu känner jag en saknad från en person som ska stå mig igentligen mkt närmare än vad han gör. Vi hörs kanske av 5 ggn om året på telefon och kanske ses 3-4 ggn. De kan gå 5-6 månader innan vi hörs av. Och kan gå många fler månader innan vi ses.
Men för 3 årsen kom de till ett slut och allt bara rann över... sen dess har jag fått hört mkt jag inte ska ha fått höra och jag har sagt mkt dumt men jag har också lärt mig att 2 är starkare än 1, men man klarar ssäg jävligt bra själv också!

Nu orkar jag inte skriva mer, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0