13 fredag, kuuuuusligt!

haha ibland är jag bara för go ja ;) Läser 4:de Tiwliight boken men tyckte mellan tyckte 2:ndra kapitlet verkade lite boooooring så jag hoppade över de sisodär 120 sidor ;)
Men jag hänger med till fullo. De där 120 sidorna får jag se på filmen sen ;)

Idag har jag jobbat lite för födan... Carina och Viktor var här och blev friserade, Viktor ville ha bort håret ifrån ögonen och tuppkam, och de kunde jag fixa fast jag måste helt klart träna på att göra tuppkam till nästa ggn, blev helt skev! men han blev nöjd med den och de är huvudsaken :)
På Carina klippte jag av sisådär 10-15 cm. Hennes önskan var att få lite som Alice Cullen och jag tyckte jag klarade mig ganska bra där med. + så fick jag testa min nyinköpta blekning och den var superbra! hehe

Börjar bli sent nu ska upp i ottan imorgon. Uppvisning på myckleby och lovat Arne att hjälpa honom och de gör jag så gärna så :)

puss och kram och nyp i stjärten
...............................................


Kommentarer
Postat av: Carina

Skev o skev tuppkam... tycker jag inte alls! Jag e jättenöjd o TACK för klippningen - e supernöjd efter finsipningen!

Kram Carina

2010-08-20 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0