3/8


eller man kanske säger spinn baby, spinn! Ja så säger man nog, fel av mig.

Ja igår var det först jobb 6-10 sedan hem och bara chilla gärnet (älskar ordet chilla, undra när jag ska växa ifrån de?). Men när jag var iväg och jobbade så fick jag ett sms av Carin att hon hade bokat spinnig och undrade ifall jag ville hänga på? och jag tänkte ja varför inte, kan vara bra att komma igång :)
Men ju närmare man kom ju mer nervös blev jag,  hehe men iväg kom vi och jäklar va kul de var. De var så kul att jag skiter i styrelsemötet nästa veckan och åker och spinner och tränar S-core istället ;)
Spelar nog ingen roll ifall jag är med på de mötet ändå.

Hade gärnat tränat mer denna veckan men ska jobba imorgon till 20 och då hinner jag inte med på någon gruppträning och på torsdag är det bara Zumba. är inte jätte sugen på de då jag inte har någon taktkänsla :(

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0