allt är uppochner

Tackade tidigare idag nej till 2 veckor i thailand i feb.
Nu tänker säkert ni alla " hon måste vara dum i huvudet som inte åker med till thailand"
Men allt var så oklart och de var så himla brått på att boka flygbiljetter.
De är alltså min pappa som har hus i thailand och ville att jag och madde och Nora ( min minsta syster på pappas sida) skulle åka ner dit själva och så möte han upp oss i thailand.
Men magkänslan sa nej och de värsta var att ´jag var så himla rädd och ringa och sägha de till min pappa för jag visste att han inte skulle förstå. Om han så gärna hade velat att vi skulle komma ner så kunde han hört på min röst att jag var osäker och istället för att bli "arg" för jag sa att jag inte visste ifall jag hade råd eller hur allt skulle bli och hända och att jag fick mindre än 1 dygn att bestämma mig så kunde han ha berättat allt om hur han hade tänkt och planerat.
Så fick jag ett sms av honom.

Har funderat mycket i kväll. Men nu insåg ja att nu jävlar får det va bra. 
Sköt om er och gråt inga tårar över eran pappa för han va en jävla gris som råkade träffa en kvinna som gud skapat?
Tror även jävelen har ett hjärta!

hur ska man ta detta??
Får ett sånt sms för man kände att man inte riktigt hade råd eller möjlighet att förlja med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0