Min Ängel





Vad stolt jag var över våran prestation där


Tårarna ...faller en efter en, men inget kan ta dig tillbaka.
Aldrig mer kommer du hoppa upp i min famn, aldrig mer kommer du susa fram på agilityplan, aldrig mer kommer du hämta allt man pekar på, aldrig mer kommer kökshandduken skakas av dig.
Aldrig mer kommer jag se din vackra vita svans vifta igen... Allt gick så fort..
Jag saknar dig så Minuz ♥

Minuz jag kommer alltid älska dig!
Du kommer föralltid vara min vita prins
Sov Gott




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vackra, vackra Minuz. Semla kommer sakna dej så, det är tur att vi har lite av dej kvar i Cleo & Sita.

Det känns så hemskt och jag tycker så synd om dej Jossan att mista en sån fin vän, det finns inte ord...

2010-10-01 @ 09:18:03
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se
Postat av: Carina & Mathias

Vi lider verkligen med dig vännen! Skickar över många styrkekramar till dig!



Carina, Mathias o alla barnen

2010-10-01 @ 17:19:52
Postat av: Albinlina

Keep up the good work.

2011-12-15 @ 11:00:41
URL: http://albinlina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0