2011 3 Januari

Meeeeen tjaaaaaaa!
eller kanske godmorgon
Sitter här i soffan med morgonkaffe koppen i högsta hugg, mmmmmmm.....
Ska alldeles strax hoppa in i duschen då johanna snart är på ingång. Vi ska mysa heladagen lång, fika, ut och gå med hundarna och bara tjöööööta ;)

Ja ska väl skriva de alla andra skriva också
Nytt år, nya möjligheter!

För 2010 har varit ett segt och tragiskt å. Förlorande min bästa vän
Men jag fick mig också en ny vän

Denna lilla kåtbocken( just nu, är nu i höglöp och sannie är riktigt söt i Cznurrahs ögon) hoppas jag kunna bli min nya stjärna och jag kan säga att än så länge ser det mycket lovade ut!

Jag då. År 2010 började väldigt jobbig för mig.. Har aldrig varit så arg, irriterad, ledsen & deprimerad som jag var de 3 första månaderna men när våren började komma så släppte all min ilska också och jag blev mer och mer mig själv ;)
jag ändrade hårfärgen några gånger under 2010 också

Trivdes i allihop men mest i blond faktiskt, så sommaren 2011 förberedd dig på en blond sommar ;)

2011 kommer bli gryyyyyymt!
2011 är de efterlängtade året!!!
Jag blir ARTOOOOOOOOOON!!!!!

Jag hoppas att 2011 kan ge mig
*KÖRKORT!
*En grym tävlingssäsong
*1 Vecka i Rohdos med Bästa Matilda i slutet av sommaren
*100 Miljoner ;D
*En vältränad kropp
*En sommar full av jobb, vänner och festande!!!!
*En fantastisk debutt med Akinnaz Cznurrah i sep 2011
* Vem vet kanske träffar jag min livskärlek 2011 också ;)

Blir detta året såhär bra så kommer det bo ett leènde på mina läppar i 20 år :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0