hatar lördag!

Nu är jag  riktigt arg. Sitter helt ensam hemma mitt ute i skogen. Jag hade planerat att baka lussebullar.  MEN när Jossan öppnar kylskåpet finns ingen Jäst, fixar jäst genom Carin. Men så jäser inte helvetes degen. Jossan tänker då "äsch orkar vänta, jag börjar baka dom nu" . men så har vi inga jävla ägg att pensla skitlussebullarna med. stoppar i dom i ungen. tar ut dom ur ungen dom är dassiga och fula. Så prov smackar jag en DÅ ÄR DEN  DEGIG I DEN SATANS JÄKLA BULLEN!
Jag hatar lördag kvällar i skogen ensam!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Upp med hakan :-) Det går säkert bättre att baka nästa gång. Kakan vi fick när vi var hos er som du bakat var jättegod. Kanske inte är så bra att baka när man är på dåligt humör. Här kommer lite glada nyheter: Semla växer och blir allt tjockare, nu är det bara 2 veckor kvar tills det blir små Minuzar och små Semlor. Ska bli jättespännande tycker jag. Ha det bra och många kramar till dej och Minuz från Camilla & Semla

2009-12-13 @ 11:38:44
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0