ÄNTLIGEN LOOOOOOV!

YESYESYESYESYESYES Loooooov :) *skönt

Vart precis ute och tränat fot, apport och ligg med Minuz :) och konstigt nog gick de sjukt bra :):):):):)
Fick säga till han att lugna ner sig i början annars var allt jätte positivt ;) har ett jämnt fot och gående ( i låg fart) och sjukt snabba ligg. Hade en boll och klicker att belöna med och han blev gött taggad på de =)
Apporten gick la så där men helt okej, han vänder apporeten i munnen när jag gett han den och så flyttar han rumpan  lite bakåt. Vet inte hur jag ska kunna få han att sitta still och ha den still i munnen, 
nån som har nåt förslag?
Men kände att jag inte ville hålla på och vela med apporten när han gjorde kanon ligg och bra fot :) riktigt nöjd med min lilla guld gosse, kanske blir till att starta en lydnasklass 1 detta året ändå  om det går så här bra nu ;)

Kvällen kommer bli lugn, kommer bara vara hemma med hundarna och ta det lugnt första dagen på lovet :)
Imorgon på morgon ska vi nog iväg och träna en stund, om hallen är ledigt då såklart.
På kvällen ska vi ha några kompisar som min mamma & pappa umgicks mycket med innan jag kom till världen ;) och som vi inte har träffat på hur länge som helst.
Sen på söndag ska jag ha en träffa med klubbens hundungdomar på kvällen och köra lite agility och freestyle :)
Jag funderar också på att träna in ett freeastyle pogram med Minuz ;) hehe får se hur de går :)
 
Sen resten av veckan ska jag plugga lite smått, åka in till torp och köpa nya tränings skor, träna hundar :) och sen på torsdag tror jag kommer Madde hem :)
Man tror inte man saknar henne men när man väl tänker efter så har vi ganska kul ihop när vi är med varandra ( så att säg om vi är på humör, kan också bli så jäklans sura på varandra också , men de är väl de syskon är till för =)
Håller tummarna för dig syrran dom här 2 veckorna framåt, du kommer fixa det, de vet du ;)

Nu ska jag träna lite freestyle trix men klimpen min  :)






pusshej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0