Lydnad


Sitter just nu och försöker pluggar lite samhällsekonomi ( har prov imorgon så)
Hundarna har jag vart ute med på en 40 min skogspromenad, och nu äter dom middag :) blir nog en till promenad om nån timme igen :)

Annars händer de inte så mkt, har tränat Minuz  lite idag, blev lydnad. Mhm... vet inte riktigt vad jag ska säga om honom, jag tror han kan nästan alla moment men han slarvar och jäklas med mig :/ eftersom han har sån motor som han har så är de svårt, för han går en halvmeter framför mig ochnär jag lagt han och går tillbaks till han reser han säg upp????
Men han visar en sådan glädje men de känns som han bara reser sig upp för han inte orkar liggar kvar 10 sek till  och att jag vet inte hur många ggn jag har visat honom att han ska gå precis bervid mig men ändå kan han inte de dom 3 första ggn :S
Men men de är bara och träna på.
åker nog upp till klubben imorgon och träna lite lydnad, ska också söka sommar jobb på Pärlan  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0