?????

Usch..  mindre än 9 dagar kvar tills gymnasievalet ska vara gjort :S
Har alltid velat bli Polis, när jag var liten sa jag alltid jag ska ha 4 schäfrar och jobba som polis!
sen i 4-8 så har jag alltid tänkt att jag ska gå samhäll och bli polis.
Men nu, nu är jag riktigt tveksam... Sen början av 9:an har jag vart inne på Frisör men jag är inte riktigt säker på om de är mitt yrke :/ visst jag kan gå frisör och sedan bli polis men mhm..

Men sen i Tisdags så var jag hos våran studievägledare  i skolan och hon börja ifråga sätta mitt tänkande och sa " Men har du aldrig tänkt på det hundsport pogramet uppe i Forshaga? Det är en tjej från henån som hat sökt dit upp." 
Jo de är klart att jag har tänkt på de... Och jag tror jag vill de på ett sätt men så är det nåt som tar imot för de känns inte helt 100 att söka dit upp :/ vet inte om det är för flytten och komma helt själv, flytta ihop med nån man inte känner och så kanske de inte alls funkar mellan henne/honom och mig? eller våra hundar?
Men det kan ju också vara tvärtom, allt kan ju gå jätte bra. Kanske tycker det är jätte kul att få umgås med folk som har samma intresse som jag. 

??????

Nu ska jag sätta mig och plugga lite och skriva om hundungdomen till årsmötet 12 feb.






Miiiin prins de :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0