!?

Usch.. va dålig jag är med att uppdatera :/ isf tror ja de är ingen som läser ändå. för jag skriver som en kratta :S
Men är just nu inne i en depp tid, orkar ingenting, jätte trött på morgonen ( isf är jag alltid trött på morran, men extra mkt nu), jag jobbar kommer hem och är döds trött igen ;/ jag älskar att prata och skoja men nu är jag bara tykenoch grinig. Tycker alla tjatar och upprepar saker hela tiden. hatar sånna här tider,  man mår skit en viss period och man kan verkligen inte göra nått åt det. Försöker men börjar bara grina och somnar.

Allting känns jobbigt, känns som man står stilla och trampar på samma ställe hela tiden. ibland känns det som man kan ta ett steg framåt men lika snabbt igen får man gå tillbaks 3 steg :/

Hundträning går sådär, hade velat börja simma med Minuz men de förbaskade vädret får en att inte ens gå ut :S
Men får väl ta och komma igång snart, blir tävling nästa söndag i Borås sen blir de Bjuv med Minuz,Sannie och Bizon. Skicka iväg ett mail precis till kontakt personen på Bollebygds bk och fråga om man fick efteranmäla sig till deras klass 2 tävling.

Men just nu känns de som jag vill skit i allt denna sommaren, alla tävlingar allt jobb all träning verkligen allt. Usch vad hemskt de här är.
Jag vill känna glädje men det är nog svårt när man aldrig får komma här ifrån och  få leva som man vill. Ha sina hundar där man vill och få säga vad man vill, få gå var jag vill utan att en människa ska komma och klaga på att man gör fel.

Har nog nästan bestämt mig för att gå Samhäll/samhäll min 3 år på gymnasiet, skiter i om alla säger att det är mkt plugg men vafan man går det bara en ggn och då kan man lika gärna ge gärnet. och det är jätte bra med G på samhäll.





Kommentarer
Postat av: Jenny

men Jossan tossan då! inte skall du vara så deppig! nu när alla tävlingar drar igång, kan dock medge att det nästan känns som om det blir för många.. ha ha, vi kommer vara så trötta på agility sen! Snart är det dags för Bjuv och Hässleholm!! yeay, vad roligt och skönt att komma hemifrån och jäklar vad du skall plocka pinnar med småtossarna och Minuz! nu rackarns, inga mer fjantiga 5-fel-lopp alltså. Vi ses snart! kram

2009-06-21 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0