Tränat (Y)


Sköööönt, har precis varit på ett tränings pass :) idag stog intensiv gympa på schemat :)
Imorgon blir de till att simma, Onsdag step up, torsdag hemma träning, fredag spinning/body pump :)
Iallafall hoppas jag det blir så här ;) men det blir la oftast inte så ;)

Imorgon ska jag och en klubbkompis åka till klubben och träna lydnad :) kul
Är roligt att träna med andra än sin mamma hela tiden :) lite nya tips.

Ååh jag är riktigt valpsjuk :) finns nu berger valpar som är 3 eller 4 veckor, helt sjukt söta :)











jaja jag suger ;/ haha jag vet inte varför det ska vara så svårt ;) tycker dom som kom på ps skulle ha gjort det lättare att förstå ;*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0