en pinne kvar i agility klass 2

En vinst och en disk blev helgens resultat :)
 är jätte nöjd med detta men självklart hade jag hoppats på 2 pinnar men istället blev det bara en, men Minuz var sjukt taggad sista klass och det  visste ju inte ja när jag gick banvandringen så om jag hade var lite tidigare i mitt direktiv hade vi nog fixat det ;) men ingen ide att hålla på att fundera över de, bara och tänka på sikken jäklans fart Minuz hade, var tilloch med att folk kom efter jag hade kört * ojoj  du och din hund kommer gå långt* hihi man bliiiiir sååå glad när nån säger så till en :)

Idag var det familje dag på klubben och klubbmästerskap i lydnad och sen skulle publiken rösta fram årets hund, kan börja med Lydnaden. Vi kom 7 av 8 hehe men han nollade 2 monent , platsen och ställandet så hade vi klarat platsen hade vi kommit 3:a och ställandet la han sig :S hehe men men Minuz är ingen Lydnads hund utan en grym agility hund är bara kul att träna lite ibland på momenten :)

Ha de


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på dig tjejen! Nu är det inga pinnar kvar i klass 2 du ;-) Är så glad för din skull, ni är så duktiga du och Minuz.

Många kramar från mig.

2009-05-22 @ 21:47:40
URL: http://www.malinleandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0