15 April Grattis Samuel & Nova

Samuel fyller 9 år och Nova fyller 7 år idag, grattis grattis
Känner inte alls för att blogg idag, tappade suget när jag bara fick massa skit av en på Facebook? märkte att han var full men jag  tollererar inte när folk skriver om min morfar på ett dåligt sätt. Då tappar jag allt och bara sitter och känner hade han stått framför mig hade jag gett han en rak höger!
Snackar om att jag ska tänka på vad jag skriver, men hallå det ända jag skrev var att ifrågasatt hans påsteenden???
jaja det är väldigt lätt att säga saker när man är påverkad men att stå och säga det helt själv det är riktigt svårt eller hur?
Just nu känner jag bara hur patetisk han är, men kan inte låta bli att tänka på det!



Grattis på er mina godingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0