2 April

Väntar på att naglacket ska torka, så ska jag ta mina gummistövlar och gå bort till Carin.
Minuz mår mycket bättre, ögat läcker fint och han är pigg och go :) Så det blir nog att tävla ras SM nästa veckan.
Han ska få börja gå med på promenaderna nu och så ska vi träna 1-2 ggn i veckan

Csnurrah är nu 3 Veckor och 2 Dagar. Planerad hämtning är 6 eller 7 Maj.
Sedan ska jag iväg till falkenberg 2 dagar 24-24 maj men mamma har lovat att vara valpvakt :D mkt uppskattat av Minuz och Mig, men för Minuz nackdel måste han ha med sig sin *puckade* lille bror ;) BIZON haha

ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Malin

Glad Påsk på dig!



Kram Malin, Loppan & Voodoo

2010-04-02 @ 20:27:08
URL: http://www.malinleandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0