5 April

Tjenamorsgummisnopp!
Sitter här och är lite smått irriterad. Har varit på Ikea idag och direkt när jag kom innanför portarna, kände jag bara NEEEEJ, varför åkte jag med hit???. Hur mkt folk som helst och ungar som skriker och alla bara står iväg och man kommer inte fram eller bak?
Så aldrig med Ikea, skickar med en inköpslista nästa gång.
Ska nu måla mina mjuka naglar? Har bitit på naglarna hela mitt liv och i dec 09 bara jag sluta så där :S men nu är naglarna så mjuka att jag inte kan ta i något utan att skrika
AJJJJJ, jävla skit nagel!
Sedan ska jag ta på mig regnkläder och gå ut och powerwalka! Härligt.


Mamma håller nu på att bygga en *mini* bom till mig och Bizon så vi kan ta oss upp till klass 3 iår. Eller igentligen är den till alla men mest till mig och Bizon ;)
den ser riktigt fin än så länge men vi väntar och säger om den är bra tills vi testat den ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0