8 AP- Ril

Ska snart åka till std ock keka THAIIIIMAT m mammi och madde, gillart!
hade velat ha money money också men min plånka är tommare än tomas, så det får bli skyltfönstershopping för min del
Nu ropar madde att vi ska åka och jag som bara har morgonrocken på mig, shiiiiit.
Måste rusa
ciaoo

ligger i min inte så goa säng och försöker förstå statistiken på denna blogg.
Skratta inte när jag säger detta men jag har ca 7 unika läsare varje dag och ca 13 sidvisningar.
Jag vet att jag själv aldrig svarar på när folk skriver så här men snälla, så jag förstår :)
Vilka är dessa unika läsarena? haha det kanske är jag själv till och med ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lydia

Tittar in här ibland ;)

2010-04-08 @ 20:38:43
URL: http://freestylelydia.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0