19 Juli

Har lite brådis just nu, så ni får en snabb uppdatering.
I lördags var vi i Ulricehamn, Bizon gjorde 2 nollade lopp men tyvärr hade han tidsfel i hopp. Men han fick sin första agility pinne ( i klass 1) 2:a, 4 hundradelar efter vinnaren (Han hade tagit segern om han inte hade halkat så mkt i tunnlarna).
Minuz diskade sig i agility klassen (men en bra start).
Hopp loppet gick han noll men fick tyvärr en ½ sekunds tidsfel, då han halkade i tunnel och runlade runt 2 ggn, så han stannade upp efter de, sedan halkade han 2 gånger till :/ och så fick jag rädda han 2 gånger  för han var påväg till ett annat hinder. Så kort och gott hade det varit bra väder och jag inte hade fått massa vatten i mitt ansikte så hade vi nog klarat banan :) Herregud OM INTE, inte hade funnits så hade jag varit med i landslaget flera gånger om ;D

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och kleta på lite smink, sedan sticker ja till stenungsund och kollar lite REA :)

köööööö*ss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0