20 Juli och LÖÖÖÖÖN!!!!!! eller?

Kom precis in efter att vart ute och powerwalkat i 30-40 min
Känns som man förbränt allt och och smal som en pinne, tyvärr känns de bara så och inte är.
Men jag MÅSTE komma igång med träningen igen, jag mår själv så mkt bättre när jag träna.
Nu tror ni säker "vadå komma igång med träningen? du har ju för fan 8 hundar du måste la träna (gå ut och gå med alla dessa)" Jo självklart går jag ut och går med hundarna, iallafall priorioterar (de var ett svårt ord) mina egna hundar men självklart tar jag med mig de andra om jag kan. Men jag menar lixom, styrketräning, konditionsträning ( löpning) och koorditation.

Slut tjata om de
Nu kommer snart Carin hit så ska vi kolla på Avatar!

Kööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0