26 Juli

Snabba Cash var inte så bra som jag hade hoppats på, en besvikelse.

Min dag börjde med en försovning, inte bra Jossan gossan! Skynda sig iväg till Jobbet 06-10 kort och skön dag.
Sedan hem äta lite goe frulle med Mamma. Tog med sedan en kort promenad med mina hundar (M,B & C) Och tränade ett korttränings pass. Under tiden jag tränade rungde Matilda och hörde ifall jag ville med till stranden och självklart ville ja de men bara en kortis för jag skulle nämligen iväg och träna med Carin på Sportlife, men skit sporre hade obemanat så Carin fick inte komma in. Så jag sket också i att träna.
Nu har jag druckit Kaffe i stora lass och ska nu börja göra mat, Färskpotatis gratäng och grillad fläskfile med sallad, mumsfilibaba! Sedan blir den en LÅNG promenad med Carin.


jag tror bannemig att Västkusten är de bästa stället i Svergie!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0