11 mars

Väntar, Väntar och Åter Väntar....
Jag är så trött på att vänta på om det blir en valp till mig.
Nu är det ungefär 1 vecka kvar tills jag får reda om det blir någon.
Det värsta är att jag inte ens vet om tiken är dräktig :/
Men har bestämt mig att mail uppfödaren om en vecka och höra hur det ser ut eller om hon hör av sig till mig, vi får se.
Men hoppas så ingerligt att det är en liten tik som bara skriker JOSEFINE, VILL DU HA MIG????
Men som det känns just nu blir det ingen till mig. Antingen är tiken inte dräktig eller så finns det ingen tikvalp till mig :/



ledig imorgon så det blir nog en tidig sväng till Gymmet, så grymt skönt att träna när det inte är mkt folk ;)
Sen får jag se, är träningsugen men får se om Carin kan hänga på.
På kvällen vill jag ut men får också se om det blir något med de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0