21 mars


Sitter och väntar på att reklamen/nyheterna ska sluta och Johan falk filmen ska börja.
Varför kan dom inte ha nyheterna innan långfilmen börjar?? och skita i alla reklam pauser???

vill också komma in på hm`s hemsida, men den vill inte heller vara min vän idag. gaah.
Varfööör??
Får se om jag åker in till torp imorgon, kan inte bestämma mig om jag ska köpa en bikini i affären eller på hemsidan.

Det är så sjukt mkt jag vill ha just nu till våren och sommaren

En kort skinnjacka
Vita fräscha linnen
Addidas väska
Jeans shorts
Ljus Jeans
Massa massa Convearse, låga och höga
HH Jacka
Fina tunikor

Jetset klocka
Randiga tröjor
m.m.m.m.m.m.m.m.m..m.m.

plus att jag ska köpa en hund om 7½ vecka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0