25 mars

Var hemma från skolan idag, kändes bäst så.
Ville inte lämna Minuz själv hemma då både mamma och madde jobbar hela dagen
Men han är en riktigt kämpe min prins. Inatt sova han i sängen brevid mig. Vad ska man säga han var orolig men ändå lugn för det han hade gått igenom. halv 6 började han gny och resa sig och då var han lite kissig, inte så konstigt då han inte ville kissa när vi kom hem på kvällen att han var det nu.
Vi ska snart ta av tratten och gå ut en sväng.

Ni undrar säkert vad som hänt, men tyvärr kan jag inte svara på det för jag vet inte ingen vet vad som hänt förutom hundarna men dom vägrar att berätta.
Mamma kom hem och såg detta, dom hade då varit ute i hundgården hela dagen så ingen har sett det. Men vi tror att Bizon och Minuz har bråkat rätt så rejält, och så har Nova tillslut gått i mellan och fått ett tag över Minuz huvud och då krossat en tandrot och fläckt upp ½ cm neranför ögat. Vet sa att detta var ett typiskt alfabet, då det inte var något tugg utan bara en tillsägelse.

Valparna är nu 2 veckor och 1 dag. Det är nästan helt betsämt att hon ska heta Csnurrah


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars Minuz, hoppas han kryar på sej snart och inte får några men. Krama honom från oss!



Camilla, Semla & Cleo

2010-03-26 @ 08:17:08
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0