8 Maj



Sitter här med Morgonkaffe och tittar på tv, och valpen sover!
Dagen ser ut så här:

  • Fixa Minuz (ser ut som skit, borsta, klippa och kanske ett bad)
  • Göra huset valpsäkert
  • Namnträning
  • Trötta ut valpen = bur träning
  • Göra henne hembekväm runt om tomten (Hundgårdarna, hundrummet m.m.)

Jag är hemma med Nova, Minuz, Sannie och Cznurrah, medans mamma och Madde har åkt till larv med svartskallarna och ska ställa ut idag och imorgon.

Innan jag fick se Cznurrah var jag orolig att hon kanske kommer bli en largehund men det är helt omöjligt att hon kan bli det, hon är så sjukt liten. Kanske bara blir 36 cm??? men det hoppas jag inte på, jag hoppas mellan 39-42 cm.. En perfekt hund i storleksmäsigt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0