igen!

Cznurrah sover i sin bur nu. Hon har varit jätte duktigt att sovit i min säng ända sen vi hämta henne men sen i tisdags så ville hon sova i sin träkoja så jag lät henne göra de, men då gör hon sina behov ute på golvet och river sönder tapeten. Tapeten spelar inte så stor roll då den är gammal och ska göras om men de är inte så roligt om hon gör de när de är nytt och fräscht ;)
Men så nu ska vi testa att ha henne i bur, för då kanske hon varnar innan det händer en olycka, Hoppas!

Känner mig just nu stessad, då jag fick mitt schema för sommarjobbet och blev väldigt väldigt besviken. Ska jobba väldigt lite i sommar :( Hade behövt pengarna... Jobbar ca 4½ veckor och de flesta dagarna är på 4-5 timmar alltså jätte korta. Det är bra då cznurrah inte behöver vara ensam men jag hade hellre jobbat mer och jobbat mer med henne när jag kommer hem.
Så nu vet ja inte riktigt vad jag ska göra?? ska jag nöja mig med detta??? eller ska jag söka ett till jobb?? ska jag fråga pappa om jag får jobba hos han några dagar ( alltid något??)??? jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra, för pengar måste ja ha och jag vill helst ha så jag inte behöver snåla hela året!
Jag har ungefär 4 veckor som jag är ledig, v24,26,32,33... vet inte om jag ska fråga pappa om 24,32??? kanske lite på 26 också??? eller ska jag fråga honom om helg jobb efter sommaren kanske???
ååååh jag har verkligen ingenaning om vad jag ska göra!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0