Lördag!

Ännu en lördagkväll hemma, inget roligt liv jag lever ja.

men dagen har bestått av
Hjälpt mamma med att kratta löv och ta in utemöblerna för vintern.
Lagat mat
Tränat med Jenny på OHF. Är så himla stolt över min älskade Cznurrah
Klippt Min favvorit kille Elliot
Varit på kalas hos lisa-fisa

Och nu har jag precis tagit ett bad, skönt.

Imorgon när jag vaknar ska jag ta en långpromenad om det är lika fint väder som idag ( självklart ska jag ta en promenad med hundarna ifall de inte är lika fint med, men jag kanske inte hoppar upp i ottan för att gå ut på en långpromenad ;D)

Påtal om något helt annat, så har skolan jag går på blivit nerbrunnen/rökskaddad. Vissa lokaler har blivit nerbruna och vissa har blivit rökskaddade.
Vad har hänt med dagens ungdomar. Är dom inte hemma och masar så är dom ute och sätter eld på skolor :S Blir så trött, kan de inte vara så som det var på mammas och pappas tid???

peeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0